خرید ویدئو پروژکتور کوچک
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با توجه به وجود برندها و مدل‌های متعدد از ویدئو پروژکتورهای کوچک در بازار، انتخاب ویدئو پروژکتور مناسب می‌تواند کار دشواری باشد. بنابراین در این نوشتار سعی می‌کنیم نکات و معیارهایی را برای خرید ویدئو روژکتور کوچک مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید در بین مدل‌های مختلف این رده از محصولات بهترین انتخاب را داشته باشید.

ویدئو پروژکتور کوچک چیست ؟

دیتا ویدئو پروژکتورهای کوچک مدل جدیدی از ویدئو پروژکتورها هستند که برای نمایش تصاویر به صورت همراه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ویدیو پروژکتورها قابل حمل بوده و اندازه آن‌ها تقریباً برابر با اندازه‌ی گوشی موبایل و یا کوچک‌ تر هم است و همچنین وزنشان کمتر از نیم کیلو است که در همان ابتدای ورود به بازار مورد استقبال گسترده‌ی کاربران قرار گرفت و فروش قابل توجهی داشتند.

ویدئو پروژکتور کوچک چیست ؟

کاربرد ویدئو پروژکتور کوچک

استفاده‌ی اصلی این دیتا پروژکتورها بیشتر در بخش‌هایی مانند خدمات و محصولات، بازاریابی، جلسات مدیران و اساتید، ارائه‌های دانشجویی و همچنین مصارف تفریحی مانند وصل شدن به موبایل و پخش تصاویر و فیلم است. ویدئو پروژکتور های کوچک معمولاً به چهارنوع (پروژکتورهای USB که در آن اطلاعات توسط USB به ویدئوپروژکتور منتقل می‌شوند و در این نوع دیتا ویدئو پروژکتور از باطری استفاده نمی‌شود، stand alone، مدیا پلیر که مموری داخلی دارند و می­توان برای پخش فیلم، عکس و فایل آفیس ازآن استفاده کرد و پروژکتور جاسازی شده که در لپ تاب و موبایل وحتی دوربین جاساازی شده‌اند ودر واقع استفاده‌ی دوم دستگاه به حساب می‌آیند) تقسیم می‌شوند.

راهنمای خرید ویدئو پروژکتور کوچک

در خرید ویدئو پروژکتور توجه به نکاتی همچون کیفیت عکس: یعنی داشتن بیشترین روشنایی، رزولوشن و کنتراست نسبت به سایر ویدئوپروژکتورها اهمیت فراوان دارد. پورت در انواع مختلف ویدئوپروژکتورهای کوچک می‌تواند متفاوت باشد که این درگاه‌ ها(پورت ها) می‌توانند به صورت های  USB، AV و VGA باشند که توجه نوع این پورت ها می‌تواند در هنگام خرید ویدئوپروژکتورهای کوچک کمک کننده باشد.

سونی، اپتما، آیپتک، ویویتک و جن اپتیک ازبرند هایی هستند که ویدئوپروژکتورهای کوچک را تولید می کنند از نظر میزان نوردهی و امکانات در حال رقابت با هم هستند. تاکنون از معایبی که برای این نوع پروژکتورهای جیبی برشمرده اند می توان به مواردی چون قیمت زیاد لیزر  و کمبود شدت روشنایی در آن ها اشاره کرد. به طور کلی این نوع پروژکتورها به عبارتی تنها در فضاهای کاملا تاریک و نیمه تاریک قابل استفاده می باشند.

 

  منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه

 





:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 26 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی